Pelan Pemasaran HyproBulkSMS

HyproBulkSMS di Selamat Pagi Malaysia 03 Feb 2010

Hyprobulksms- TURUT SAMA MENAJA Misi D'Everest-Tibet 2011

Wednesday, June 2, 2010

Mengapa, dan bagaimana?

Pertama kali saya masukkan entry saya di blog hebat ni. Saja je nak share sedikit informasi untuk kawan-kawan.

Kita biasa ditemukan dengan bermacam-macam jenis peluang untuk jana pendapatan di zaman internet ni. Kalau dalam FB saja, dah berlambak iklan itu dan ini menunjukkan peluang kepada kita untuk menambah income.

Pada pandangan saya, terpulang kepada individu itu sendiri yang mana satu dia nak pilih. Cuma masalahnya, kalau pilihan dia kurang tepat akibat manipulasi pihak tertentu, susah la dia nanti. Contohnya, tawaran yang terlalu hebat tapi sebenarnya tidak seperti yang digambarkan.

Saya kurang arif bab pengiklanan ni, tapi saya nak kongsi maklumat tentang HyproBulk SMS ni, tentang kenapa kita patut sertai, dan bagaimana kita hendak menjalankannya. Biasanya orang akan sibuk promosi tentang KENAPA perlu join, tetapi tidak menekankan BAGAIMANA untuk menjalankannya setelah join.

Untuk bisnes HyproBulkSMS, ini adalah SEBAHAGIAN jawapan kepada "Kenapa saya perlu join bisnes ini?"

1. Komisen yang sangat tinggi mencecah 100%
2. Tiada masalah dengan undang-undang negara Malaysia - sah dijalankan
3. Mendapat sokongan Persatuan Pengguna Islam Malaysia
4. Syarikat yang kukuh mendapat kerjasama TEKUN - untuk pinjaman perniagaan
5. Pernah beberapa kali dipaparkan di televisyen
6. Iklan muka penuh seminggu sekali di akhbar - kalau bisnes ni tak betul, mesti tak berani iklan seagresif ini.
7. No. 1 di Malaysia dan pertama seumpamanya (kenapa pilih no. 2 atau 3?)
8. Modal yang sangat berpatutan - RM250 sekali bayar boleh buat ribuan ringgit seminggu, adakah ini masih tinggi modalnya?

Ini pula adalah SEBAHAGIAN jawapan kepada "Bagaimana saya nak jalankan bisnes ini?"

1. Yang peling penting : Bimbingan dari kami! - TEAM INDUSTRI JUTAWAN (seta MZM Network) bagi yang menyertainya di bawah kumpulan kami - bersedialah untuk belajar dan berjaya!!
2. Manual rujukan Tips Menjadi Jutawan HyproBulk SMS (keluaran Hypernet Resources) yang boleh didapati dengan harga yang murah (RM10) atau percuma dari sesetengah upline
3. Adanya sales kit yang mencukupi dari syarikat Hypernet Resources (Flyers, Brochures, Bunting, Stickers dll.)

Biasalah, bagi orang yang masih tidak nampak peluang ini, akan memberi alasan-alasan baru untuk menidakkan minda mereka supaya mereka tertutup hatinya untuk berubah. Sedar atau tidak, ianya adalah salah satu jenis bisikan syaitan yang dah memang kerja dia untuk mengganggu manusia dalam membuat keputusan bijak.

Bagi seorang yang berjaya dalam bisnes ini, dia memperoleh dalam beberapa ratus ribu dalam 1 bulan sahaja. Dia berpendapat, "Bisnes ini adalah platform terbaik untuk semua orang dalam mencapai cita-cita bebas ekonomi"

Ada orang dah berjaya, kenapa tidak anda? Kenapa masih nak berdolak-dalik? Peluang di depan mata, masih lagi nak menunggu? Tepuk dada, tanyalah diri sendiri. Tepuk kuat-kuat dada tu, supaya minda tu betul betul sedar!!!!

1 comment:

  1. Syabas Maza,

    Nice post!! simple tp sampai ke hati pembaca..tu yg kite nak!

    semua tu betul,kite tak main2 bila tang cari duit,sbb IJ serius..buat mrk yg betul2 series utk berjaya sahaja,bukan nak suke2... tp lam pada tu pun bleh berjaya (dlm suke2) hehehe...

    Alhamdulillah income dah 5 angka sebulan,Thanks I.J dan HyproBulkSms....

    ReplyDelete